+/- vintern

| Postat i: Allmänt
1
+Det är mörkt och mysigt på kvällarna
-Kallt, brr! 
+ myskläder, oversize tröjor, stickade tröjor och Uggs
- när det är slask
+ te/varm choklad, film och filt
-snöstormar 



Back on track

| Postat i: Allmänt
0
Hej på er! 

Har typ inte bloggat på flera veckar, har varit lite strul och så. Har inte haft ork och tid till att blogga men nu är jag tillbaka igen! 

Under veckorna har jag faktiskt inte gjort så mycket annat än att träna, kompisar & plugga. 

Blev ett kort inlägg men det kommer fler under kvällen så håll utkik

Kram! 


Temavecka

| Postat i: Allmänt
1
Hej på er! 
Nu är andra dagen av skolan avklarad, bara tre dagar kvar... Men vi har inga "riktiga" lektioner för vi har tema vecka. 
Så då är rätt skönt ändå. 

Idag började vi 9 så jag och några till stack till Espresso house och jag tog en "chai latte" guuud va god den är! 

Vi hörs! 



Sista dagen :((

| Postat i: Allmänt
0
Hej! 
Idag är det redan sista dagen på lovet, det har gått så sjukt fort! 
Men har iaf gjort em massa kul. 

Sov över med Issa, Kajsa och staff till idag, vi hade sjukt kul och vi 
bakade en massa på kvällen, guuud va gott' idag  har jag även varit på badhuset med Mimmie fast vi var inte där så länge haha. 
När vi kom hem har vi typ gjort oss i ordning och ni senare på kvällen kom även Mimmies kille, Linus. 
Vi sitter nu och kollar på 14/08 tror jag dem heter, shiiittt kommer då typ... 

Hoppas ni har haft ett bra höstlov, vi hörs mer imon' 



Mys med bästi!

| Postat i: Allmänt
0
Tjena! 

Just nu ligger jag och Staff och kollar på  en film och myser lite med fruktsallad, 
tycker faktiskt att det är godare än att äta godis. Hatar den känslan när man har ätit sig mätt på godis och magen känns typ helt tung. Ska förskola börja med att blogga om nyttiga tips och sånt som olika smoothies, mat och även mer om träningsidéer. 
Hoppas ni gillarNi får kommentera var ni tycker om jag ska ha det eller inte.

Vi hörs mer imon! 




Inspo

| Postat i: inspiration
0




T.G.I.F

| Postat i: Allmänt
0
Hej alla! 
Idag är det äntligen freeeag! Så skööönt och hela dagen ska jag vara med bästa Staff. 
Nu ska vi snart ut och träna, haha men sen senare ska vi dra in till stan en runda. 
Uppdaterar mer sen! 

Så sjuuuukt snygg