HOMEHOMEHOME

| Postat i: Allmänt
0
Hej alla!
 
Har inte hunnit blogga ett dugg sedan jag kom hem. Kom hem på söndag natt typ vid två.
Vi hade verkligen jättekul i Belgien och vi såg as många grymma, men mina program gick väl sådär aja. 
 
När jag kommit hem var jag jättetrött i kroppen och har inte gjort så mycket har inte orkat/hunnit blogga så skriver lite vad jag gjort under dagarna jag varit hemma.
 
måndagen gjorde jag inte så mycket jag var trött och låg typ bara i sängen halva dan. På eftermiddagen var jag lite med Ellen innan hon skulle iväg. Resten av kvällen låg jag bara i soffan och tog det lungt.
Igår  var jag med Elin, mimmie och Linus (mimmis kille) vi kollade typ på film och sånt. 
 
Idag har jag tränat från 9-12 och blev verkligen helt slut, och sen ska jag träna igen från 5-7 guuush kommer seriöst dö typ. 
Nu ligger jag i min cozy säng och kollar oth, shit asså jag är nästan klar med hela serien. Det är seröst världens bästa serie!
 

Det är ju även höstlov nu, guud va skönt. Nu kan man sova länge på morgonarna och vakna utan klocka.
Ska inte göra någor speciellt på lovet nu så jag kan blogga en massa!  
 
 
 
hehe jag kollar bort men men... 
Uppdaterar mer sen!
 

Dålig uppdatering

| Postat i: Allmänt
0
Hej på er! 
Som ni kanske vet så är jag ju i Belgien nu och tävlar, så det är därför det är
Så dålig uppdatering. Vi är ju i hallen hela tiden så hinner inte göra något inlägg sry... Men uppdaterar mer någon gång haha 
Kram! 



NU ÄR DET UPPE

| Postat i: mode, new in
0
 
Åh nu äntligen har jag nästan fixat allt till detta inlägget. Det är ett par gråa tummvantar från Cubus som inte är med. Det var ju ett tag sedan jag köpte vissa saker så kommer inte riktigt ihåg vad allt kostade men vet ungefär. Jag tänkte visa det jag köpte i Göteborg, det jag bytade & det jag köpte när jag var i stan i fredags. 
 
GÖTEBORG
 
Blus från Tessie - 199 kr
 Haremsbyxor svarta från HM 149 kr & Leopard från Tessie - 199 - 299 kr ( kommer inte riktigt ihåg) 
Båda två byxorna ärverkligen jättesköna, älskar dem!
 
Jenas från Tessie - 249kr - 399kr 
 
Tunnt linne från TopShop - 299kr
 
Svart fransväska från Bling - 199kr 
Omg älskar den här väskan, billig & supersnygg!
Skärp från Chelsea - 299 (tror jag)
 
 
BYTADE FÖDELSEDAGSPRESENTER
 
Svart stickat tjocktröja från Gina Tricot - 149kr
 
Vinröd tröja från Gina Tricot - 199kr (tror jag)
 
 
NYY FRÅN I FREDAGS 
 Grå tröja från Skorpion - 199kr
 
Grå tröja från Skorpion - 249kr
 
Vinröd stickad tröja från Gina tricot - 299kr
 
Tröja från Gina Tricot - 149kr
 
Puffjacka från Cubus - 499kr
 
Från vänster : Sjal med stjärnor från Vero moda, Pieces - 129kr
Sjal med kors från Gina Tricot - 99kr
Sjal med peace köpte jag också i Göteborg när jag var där på Chelsea - 99kr (tror jag)
 
Båda ringarna från Gina Tricot - korsring 78kr & Hope, faith, love ringar 40kr 
 
Köpte även lite mer saker men det är saker till mitt rum och lite krämer men batteriet på kameran tod slut så fick inte kort på de men aja. Hoppas ni är nöjda med inlägget iallafall, som ni har väntat sorry.
 
Kram!

THE VAMPS

| Postat i: Musik, inspiration, tips
0
 
-The Vamps älskar denna låten!

sjuuukling och två dagar kvar....

| Postat i: Allmänt, mitt liv
0
Hej på er! 
Mådde as dåligt i skolan idag så gick hem vid lunch. Asså shit jag sticker ju till Belgien om två dagar och jag är sjuuuuuk, guuuush!
Men jag mår mycket bättre nu som tur är, kan nog gå till skolan imon. 
 
Här hemma har jag typ sovit, pluggat och kollat lite på oth. Ska även göra några roliga inlägg nu när jag är lite piggare. Så håll utkik hela kvällen. Kommer inte heller träna idag, baaaad! Men då kanske jag blir helt frisk. 
 
Uppdaterar mer sedan!

ÅR SEDAN JAG BLOGGADE

| Postat i: Allmänt
0
Hej!
Guuush vad jag har haft mycket och göra i helgen, inte hunnit blogga en ända gång. 
tänkte iallafall ta och berätta lite kort vad jag gjorde.
 
Lördag- Hade uppvisninga i arena, det gick väl sådär men skit samma bara en uppvisning, haha.
Åkte sedan hem och fixade mig för att sedan åka till Linnea staff var där hela kvällen och vi hade supermysigt och roligt som vi alltid har.
Söndag- Stack till träning vid 11 och kom hem vid 2. Efter de åt jag och duschade. Behövde fixa mina käglor och mtt tunnband till tävlingen i Belgien. Så det höll jag på med hela kvällen, tar jättelång tid gjorde inte ens klart allt.
 
Har imte heller någor i skolan nu innan Belgien så det är skönt.
 
Uppdaterar mer sen!
 

Fredag

| Postat i: Allmänt
0
Hej! Äntligen fredag! 
Skolan gick bra och så. Efter skolan stack jag in till stan med mammsen och just nu sitter vi på Espresso house och fikar. Har köpt lite saker men ska kolla lite mer sen. 
Det kommer komma ett inlägg med allt jag köpte idag och det jag köpte i Göteborg. 
Uppdaterar mer sen! 





+/-

| Postat i: Allmänt
0
+ Snart åker jag till Belgien och tävlar, det är seröst en as grym tävling, Var där förra året med, asså guush det ska bli så roligt att åka dit igen!
 
- Min axel krånglar, den hoppade typ ur led och tillbaka på träningen
 
Snart vinter, tycker det är supermysigt att dricka te och kolla film/serie när det är mörkt ute
- Läxor, tråkigaste är att plugga men vill ju satsa i år så då måste man
 
+ SNART HÖSTLOV
 
- Mitt rum är fortfarande inte klart än

 
 

FOOD

| Postat i: Träning & hälsa, inspiration, tips
0





Ny header!

| Postat i: inspiration
0

Hej! kånde för att förändra lite, vad tkr ni om headern! Vet inte säkert om jag är nöjd än, aja vi får se. 
KRAM! 

HEARTBREAKER

| Postat i: Allmänt
0
Justin har ju kommit ut med två nya låtar, har ni hört dem. 



AUTUMN

| Postat i: inspiration
0





AXEL KRÅNGLAR

| Postat i: Allmänt
0
Hej allesammans! 
Idag tränade jag från 11-3, min axel krånglade på slutet så det var lite tråkigt. Har lite ont i den nu men aah...

Har iallafall varit med Ellen en stund idag också. 

Nu ligger jag och kollar kööörslaaaget! 
Haha men uppdaterar mer under kvällen! 



GRAPES

| Postat i: Allmänt, inspiration
0
Hej alla. 
Sitter hos Linnea nu, kollar på tv och äter vindruvor. Älskar det, det är så himla gott! 
Men nu börjar "hela Sverige bakar" 
Uppdaterar mer imon! 
Kram! 



Braid

| Postat i: inspiration
0



NU ÄR DET ÖVER!

| Postat i: Allmänt
0
Hej
Guuuud va lite tid jag har haft denna veckan. Har verkligen haft jättemycket i skolan och har typ pluggat hela tiden känns det som... 
Så snygg

Men nu är det över, GUUUSH! 
Inga fler prov/ läxor denna veckan.
Ska bättra mig nu! 
Kram! 

Outfit

| Postat i: mode
0
Hej! 
Här är en tjuvtitt på dagens outfit 



GRATTIS

| Postat i: Allmänt
0
Hej! 
Idag fyller min BÄSTAVÄN becka år, en öseriös video vi gjorde för ett tag sedan! 
Grattis igen! 

Hoppas du inte hatar mig nu hehehe

http://www.youtube.com/watch?v=rfjcbiqjGeE
Eller gå in på min youtube kanal - idaivansson 
( ska fixa länken bättre men får fixa det imon när jag är inne på datorn ) 

Kram & godnatt! 

IKEA

| Postat i: Allmänt
0
Her på er! 
Idag åkte vi till Ikea för att kolla på möbler till mitt rum, än så länge har vi hittat lite saker men vi är inte klara än. 
Just nu sitter vi och äter lunch på ikeas redrurang, tog ikeas köttbullar haha älskar dem!  

Uppdaterar mer sen! 


Tävling

| Postat i: Träning & hälsa
0
Hej alla! 
Efter en lång dag ligger jag och kollar körslaget halmstad är ju med heja heja  och OTH i pauserna haha. 
Har tävlat denna helgen också, gick sådär. Är helt slut nu har varit i hallen hela dagen. 

Imorgon ska jag åka till Ikea för att titta på möbler till mitt rum, äntligen! 

Nu ska jag fortsätta kolla 
Uppdaterar mer imorgon! 
Kram! 



Fredag

| Postat i: Allmänt
1
Demi lovato - in case 


SUPRISE

| Postat i: Allmänt
0
Hej! 
Jag har en överraskning som snart kommer komma upp på bloggen. Tror att ni kommer att gilla den. Håll utskik vettja. 
Kram! 






Outfit

| Postat i: mode
0

Nya Byxor- Tessie | tröja- HM | kofta- hollister | Ny väska- bling | skor - Converse 

FÖRSTA OKTOBER

| Postat i: Allmänt
0
Idag är det första oktober det betyder ju typ att det är höst, halloween, vinter, jul, resa o.s.v. Så skönt att gå i varma kläder på kvällarna och på morgonen, dricka te/ varm choklad haha.
Godnatt