DIAMONDS IN THE SKY
DATUM: 2013-08-07 | TID: 09:10:11 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla! 


Dagen, sov över med Linnéa till idag. Vi sov ute under himlen, inget tält eller något. Det var jättemysigt, vi kollade film, flummade och hade allmänt kul som vi alltid har. 
Aja idag vaknad vi väl typ vid halv 9, vi åt frukost och fixade i ordning oss. Kl typ 12 stack vi ut och fotade tills kl var runt 2. Då stack vi in en runda till stan, kollade efter en svart magskjol men hittade verkligen ingen... men hittade ett vitt typ "linne" på Bik Bok som jag har letat efter jättelänge, nöjd. När kl var halv 4 stack vi hem igen. Jag tränade 5-8 och nu är jag helt död. 
Bilderna ska jag fixa lite så dem kommer upp någon gång imorgon, håll utkik. 
Ha det bra, KRAM! 

"Linne" - Bik Bok 199kr 

 
(Skulle kommit upp igår, förlåt)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?