TANZANIA
DATUM: 2013-12-15 | TID: 14:31:56 | KATEGORI: Allmänt

Tjena! 

Jag har inte hunnit berätta detta än men som sagt jag ska åka bort i två veckor över jul och nyår! 
Vi ska åka till Tanzania, alltså till Sydafrika. Det ska bli så himla skönt att komma bort från kalla Sverige. 
Första veckan ska vi va på safari och kolla på alla djur lejon, elefanter o.s.v. Vi ska även sova i tällt på savannen, så himla coolt! 
Vi ska flyga luftballong, dyka med delfiner bl.a. Andra veckan ska vi va på Zanzibar som är en ö vid kusten, där ska vi sola, bada, utflykter och massa annat. Kommer självklart berätta mer om vad vi gjorde och sånt när vi kommer hem! Ska även ta en massa bilder. 
Hur det ska bli med bloggen vet jag inte riktigt. Vi kommer ju lixom inte ha internet på safarin, mitt i ingenstans typ ju haha men ska skriva några tidsinställde inlägg så ni har något att läsa. Sen kommer kanske någon gästbloggning då o då. 

Kommentera gärna  om det är något ni under om resan eller bloggen! 
VI HÖRS KRAM! 







♥ SKRIVET AV Bästa B

ÄR SÅ HIMMMMMMMMLA AVIS IDA! Kommer sakna dig jättemycket :( puss :*

DATUM: 2013-12-16 | TID: 19:48:06
BLOGG/HEMSIDA: http://dontworrybehapp-yy.tumblr.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?