freeeedaaaaag!
DATUM: 2013-08-16 | TID: 23:26:36 | KATEGORI: Allmänt

Hej på er!

Idag är det äntligen fredag, men det är ju såklart inte sommarlov längre :(

Men vi gjorde typ Inget på lektionerna vi hade typ bara en massa inledningar.

Men efter skolan stack jag hem och fotade lite, har även hunnit redigera bilderna!!
Sen kom Ellen en stund och vi typ snackade en massa, vi drog till henne ich typ fightades hahahah. På
Kvällen typ kl 9 stack vi ut med några andra kompisar och var med dem en stund, det började regna skit mycket så
då stack vi in. Snacka om att man var blöt när man kom in.

Bio biljetterna till One Directions film släpptes även idag, jag fixade två till premiären den 28/8 till mig och min kompis! YEEJJJJJ
Vi hörs imorgon, KRAM!


♥ SKRIVET AV Alice

Vilken fin design du har!

Har du redan börjat skolan? I min stad börjar de flesta på måndag fast jag börjar på onsdagen, kanske olika i olika städer?

Svar: Tack så mycket.Ja, det har jag. Ja det är det säkert.
idaivansson.webblogg.se

DATUM: 2013-08-17 | TID: 19:03:45
BLOGG/HEMSIDA: http://www.alicemariatherese.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?