Here we go again!
DATUM: 2013-08-21 | TID: 22:03:00 | KATEGORI: Allmänt

 
 

Hej du!
Idag har jag varit i skolan, när jag kom hem kom Ellen till mig. Vi pluggade engelska då för vi har läxa till fredag. Vi har också varit vid gungan som är över vattnet och även hon trillade i idag, haha hur lyckas dem?
Vi var det väldigt länge.
Har även redigerat lite bilder idag som kommer upp snart!

Imorgon börjar jag även att träna igen, har inte tränat på en vecka för har haft jätteont i min axel. Kunde typ inte röra den innan, den är bättre nu!
Då tränar jag mån-tor 5-8 och söndagar. Men ska blogga så mycket jag kan.
Om det är något speciellt ni vill att jag ska blogga om så kan ni lämna en kommentar.
vi hörs, KRAM!


♥ SKRIVET AV X

Outfits bilder :D

Svar: ska lägga upp så mycket jag kan :)
idaivansson.webblogg.se

DATUM: 2013-08-23 | TID: 18:24:59
♥ SKRIVET AV Sofie

Har du syskon? :) isåfall hur många?
Hur många bästavänner har du :) isåfall vilka?
Vad tränar du för något?

Svar: berättar i ett inlägg :)
idaivansson.webblogg.se

DATUM: 2013-08-24 | TID: 17:33:36



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?