NOOOOOOO
DATUM: 2013-08-23 | TID: 23:20:07 | KATEGORI: Allmänt

Hej allesammans!
Iidag har jag typ varit ute hela tiden har varit med massa kompisar. Först kom Staff till mig vid tre. Vi stack typ direkt till gungan för hon ville testa. Det var verkligen jättemånga där, haha.
Men hon åkte iallafall och hon trillade inte i men det gjorde jaaaag :((( eller asså jag gick typ i för att snurrade as mycket när jag åkte så var as yr. Såg typ inte vart jag gick och så var jag i vattnet HAHAHA. KLAAANNNNT!
Men där träffade vi Ellen och Becka också vi var en stund där med dem, Ellen gick typ hem vid 5 för hon skulle iväg. Jag, Staff och Becka stannade typ kvar till 6 då stack alla hem typ. Vid halv 7 åkte Staff och Becka hem trååååkigt ;( Vid typ 8 stack jag till Ellen, vi stack en stund till gungan och var där någon timme. Sen var vi typ ute med några
kompisar.
Nu ska jag nog kolla på något avsnitt av oth, asså seriöst världens bästa serie!

Imorgon vid typ 11 ska vi åka och kolla på ett hus men berättar mer om det imon. Vi hörs, KRAM!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?