One direction
DATUM: 2013-08-28 | TID: 16:09:00 | KATEGORI: Allmänt

HEJ!
Idag är det äntligen onsdag och idag är det premiären av One directions nya film. Jag ska kolla på bion idag kl tjugo över sex alltså på premiären.  ska se den med Fia, åh ska bli så kul! 
Jag kommer nog att åka in till stan vid fem eftersom att jag behöver köpa ett nytt skärp, kommer visa bilder på det sen. Ellen och becka ska också in vid fem så åker väl in med dem tror jag. 
Fia skulle komma in någon gång vid halv 6,6. Tror vi kommer ta en fika elr något innan den börjar men vi får se. 
Ska någon av er gå? Åhh är så taggad! 

Nu sitter jag hemma och ska fixa mig lite innan jag åker, och äta lite. 
Vi slutade tre idag, seeeegt. Var hemma med bussen vid runt halv fyra, men måste nog börja fixa mig nu

Uppdaterar mer sen om bion och så, KRAM!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?