OTH
DATUM: 2013-08-18 | TID: 21:53:29 | KATEGORI: Allmänt

Hej!
Sitter nu i sängen och har kollar några avsnitt av oth, vet att många kommer fråga vad det är (det är en serie "one three hill" heter de egentligen men jag använder en sån cool förkortning, oth)
Har nyss börjat kolla, är på avsnitt tre säsong 1, WIHOOO!

Dagen, började med att jag vaknade vid 9, låg typ och drog mig till klockan 10. Sedan stack jag till Ellen, vi bakade jättegoda vanilj muffins. Vi bakar typ alltid muffins haha. Vid typ 1 halv 2 kom Becka också. Vi stack ut en stund men alla började typ frysa så vi stack in igen, haha hello it's summer...
Sen låg vi och snacka och hade typ deep talk. Jag stack hem typ runt 7, då skulle jag alltså äta, efter de har jag bara kollat oth och redigerat lite bilder.
vi hörs, KRAM!

bild - James Lafferty


♥ SKRIVET AV Bengan

Är oth bra? Vill börja se den men inte nödvändig om de är dåligt!

Svar: Det är verkligen världens bästa serie!
idaivansson.webblogg.se

DATUM: 2013-08-18 | TID: 22:02:30



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?