schooool
DATUM: 2013-08-19 | TID: 19:43:00 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla!
Förlåt för att jag inte hunnit blogga så mycket idag. Skolan har ju börjat nu så kommer inte hinna blogga mycket på dagarna.
Idag hade vi iallafall skola, ska inte ta upp vad vi gjorde för vet att ni inte vill veta så vi skiter i den saken ;P
När jag kom hem, stack jag till Linnea men vi var bara en stund för hon skulle ha gäster. Hemma kollade jag på ett till avsnitt av oth innan Becka ringde, gick då ut med Ellen och Becka.
Nu går vi typ bara runt och snackar, ska nog va lite social nu.
Vi hörs, KRAM!

 tröja, VILA - 499kr | Byxor, gina tricot -499kr | + skor Converse |


♥ SKRIVET AV Linda

Så snygga byxor, var har du köpt dem?

DATUM: 2013-08-19 | TID: 21:08:52



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?