Tisdag
DATUM: 2013-08-27 | TID: 21:47:40 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Hello guuys!
Vanlig skoldag idag igen, vi slutade fem över halv tre men bussen gick inte hem förrän tio över tre ändå. Hatar att vi får åka skolbuss nu när vi går i åttan. Vi skulle egentligen fått busskort med två resor per dag och fått åka med stadsbussen. Men nej vi ska åka skolbuss i åttan också... 
 
Efter skolan följde Julia med mig hem, jag packade träningskläder, vi åt och sedan åkte vi till henne. Vi bytte om till träningskläder nästan direkt när vi kom dit för att stick till träningen som började fem. 
När jag kom hem duschade jag fort och åt. Nu sitter jag och kollar på "svenska hollywoodfruar" 
 
Imorgon är det bioooo, one directions nya film "this is us" har premiär imorgon den 28/8 och jag har biljetter yejjj. Men nu ska jag fortsätta kolla. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?