Tröttttttt
DATUM: 2013-08-29 | TID: 22:29:42 | KATEGORI: Allmänt

Tjena!
Torsdag idag och det betyder ju att de är fredag imon. Ä N T L I G E N!
I skolan ska jag och Linnea göra en sak men berättar mer om det imorgon, haha. Har typ blivit lite förkyld men hoppas verkligen inte det blir värre... Hatar att vara sjuk. Man kan inte träna, orkar typ inte göra ngt, kommer efter i typ allt & och så är det bara allmänt tråkigt,

Idag gick jag i skolan till tre var hemma med bussen typ halv 4. Vid kvart i 4 kom Linnea en sväng till mig och vi fixade en ska (ni ska få veta)
Vid fem stack jag till träningen som slutade kl 8. När jag kommit hem pluggade jag, åt och duschade.
Well, typ så här har jag det varje dag, lite stressigt ibland. Snacka om att jag är trött så ska nog ta och sova nu.
Vi bloggas mer imon. Lovar att jag ska uppdatera mycket imon och under helgen! Ha de så bra, godnatt.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?