ÅR SEDAN JAG BLOGGADE
DATUM: 2013-10-21 | TID: 11:48:56 | KATEGORI: Allmänt

Hej!
Guuush vad jag har haft mycket och göra i helgen, inte hunnit blogga en ända gång. 
tänkte iallafall ta och berätta lite kort vad jag gjorde.
 
Lördag- Hade uppvisninga i arena, det gick väl sådär men skit samma bara en uppvisning, haha.
Åkte sedan hem och fixade mig för att sedan åka till Linnea staff var där hela kvällen och vi hade supermysigt och roligt som vi alltid har.
Söndag- Stack till träning vid 11 och kom hem vid 2. Efter de åt jag och duschade. Behövde fixa mina käglor och mtt tunnband till tävlingen i Belgien. Så det höll jag på med hela kvällen, tar jättelång tid gjorde inte ens klart allt.
 
Har imte heller någor i skolan nu innan Belgien så det är skönt.
 
Uppdaterar mer sen!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?