Helgen
DATUM: 2013-09-08 | TID: 20:18:31 | KATEGORI: Allmänt

Hej!
Gush vad lite tid jag har haft i helgen asså. Men tänkte iallafall ta och berätta vad jag har gjort.
Lördag - Vaknade vid halv 8, fixade mig till typ halv 11. Vid 11 kom Ellen och vi rensade lite kläder haha xD
Sen vid tre stack Ellen hem jag cyklade och mötte Julia. Sen cyklade vi och mötte Linnea. Vi cyklade sedan in till stan för att ta busen ut till Linnea haha.
Hon hämtade kläder för att hon och Julia skulle sova hos mig. Dem är verkligen världs bäst!
Sedan åkte vi hit igen. Hos mig åt vid och typ snacka.
Sen vid typ 8 åkte vi till Linehed för att kolla på när Julias grupp dansade, grymma är dem asså! Jag skulle göra n sak där och typ "bröt tån" det gör fortfarande så himla ont i tån, omg!
Men sen åkte vi till Julia för att hämta saker och sedan cyklade vi hem till mig, under kvällen har vi myst och snackat.
Idag- vi gick upp kl 10 fixade i ordning oss till träningen mellan 11 och 2. Efter de åkte jag hem duschade och pluggade. Stack sedan ut med Elin, vid halv 7 kom även Ellen. Vi tre har typ bara cyklat runt och så.
Hoppas er helg har varit lika bra som min. Kram!

Bjuder på en bild på världens finaste Felix





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?